Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aikko | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna Plich adresTomaszów Mazowiecki zarejestrowany30.05.2006 @14:53:31 ostatnio na stronie11.05.2015 @21:15:14

"Dosyć rozpaczy, dosyć przekleństw, podnieście wyżej głowy, podnieście w górę ręce. Przed nami wielka przestrzeń". Daab


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6836235
digarty17 komentarze327 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wojtek1902    22.10.2007 @19:49:13
Ojoj biedactwoja kiedyś miałem 3 miesiące rękę w gipsie i 5 operacji więc nie narzekaj:P masz całkiem fajnie xD
a dlaczego na 'laskach z mały cyckami' zaczęłaś skakać?;> utożsamiasz się z nimi?
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~TwojaStaraDoma    22.10.2007 @09:13:16
przyjdziemy chyba we wtorek.wlasnie jestem na infie i nie amm prezentacji xD.chuj^^
~RestOne    21.10.2007 @16:12:04
fajna galeria:d
pozdro pińce
5!
~wojtek1902    21.10.2007 @14:25:11
Hehehe toś nieźle poszalała xD ja miałem półmetek w piątek ^^ oj działo się działo xD ale publicznie tutaj nie będę pisał jeb nie chce mi się uczyć srać szkołęa to coś robiła, że noga w gipsie?przedobrzyłaś z pogo?xD
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~TwojaStaraDoma    20.10.2007 @15:31:42
no i zmniejszylam to zdjecie.kurde.ciagle jest ten pasek ;
~TwojaStaraDoma    20.10.2007 @15:28:35
ale jak zrobic,zeby nie bylo tych paskow,bo na kmpie mam dobra wersje i ja niby tez tu wrzucilam ,no ale i tak sa...kurde...ja sie do tego wszystkiego nie nadaje
~TwojaStaraDoma    20.10.2007 @12:58:21
wrzuciłam coś,ale nie wiem czy sie nadaje.może mi usuna ,ale walić to.ejj...weź luknij to zdjęcie i powiedz mi czemu mam taki pasek na dole zdjęcia...to normalne? bo na kompie na tym zdjęciu nie mam tego paska O.o
ostatnio edytowane: 2007-10-20 12:58:39
~wojtek1902    20.10.2007 @10:39:37
suszy! poli! gigantyczny kac!
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~TwojaStaraDoma    20.10.2007 @08:27:55
sie gra sie ma ^^ muhahaha ;p
~TwojaStaraDoma    19.10.2007 @16:09:50
ejj..skasowałam przez przypadek zdjęcie i dziś już nie mogę żadnego dodać...ale to głupie... ;p
~TwojaStaraDoma    19.10.2007 @15:52:20
sie lognęłam tu w końcu ,Mysz ;] .nie wiem po co,ale : JESTEM ! xD
~wojtek1902    17.10.2007 @08:12:44
bry:P
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    16.10.2007 @21:13:20
branoc
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    16.10.2007 @19:01:56
Nic idem spać chyba xD jestem słaby jak suchy liść:D
Ajj nie mogę się już doczekać tego piątku bo będzie półmetek- pijemy dalij!! i koncertu Vavamuffin za 2tyg:D
miłego wieczorku i jutrzejszego dnia
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    16.10.2007 @18:28:42
Krioterapii xD a cóż to?no co?czerwony to się kojarzy z takim burdelowskim klimatema ja teraz wróciłem ze szkoły ^^ poważne?phii xD No Bass No Fun!! I tego się trzymajmy ^^ ja mam rozsz. hist-pol-ang xD w ogóle nie wiem co na takim rozszerzeniu robię ale to się wytniechyba poszedłem tam, żeby chodzić do LO ^^ zaraz chyba pójdę spać bo mam poważne niedobory snu xDxDxD
Co do pokoju- ja swój mam z drewna dla lepszej akustyki xD znaczy boazeria jest na ścianach ma się rozumieć
To jak będzie z tą kasą?;> pożyczysz?1700zł i daję Ci spokóji dostaniesz dedykacje od bassisty na pierwszej płycie Innocence
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    16.10.2007 @08:02:24
DobryxD na Kawasaki i ten inne rzeczy dorzucę się jak Ty dorzucisz się na gitarkępopatrz- zainwestujesz, ja pojadę w tourne po europie a później będzie kasa na Twoje zachciankico do koloru- że co ja miałem na myśli? burdel?! No skąd!!! jam jest grzeczny chłopak xD
A nie lubię geoteraz mam 3godz. jeszcze na naukę bo mam na 11:40, a później muszę siedzieć w szkole do 18
masakra jakaś:D
miłego dnia
aloha!!!
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~tomvas7    15.10.2007 @22:15:34
alem nie powiedział przecież że się damRamki Rulez!Dziękuję!
~tomvas7    15.10.2007 @22:09:06
leczą mnie z tych ramek..pj lecząPieknie dziękuje za komentarze
~wojtek1902    15.10.2007 @22:06:22
Ja lecem xD trza mi angielski powtórzyć, wos i PO xD ^^ ja pierdziele xD masakra jakaś
Dobranoc
I nie biegaj tam i nazod bo Ci juz tak zostanie
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    15.10.2007 @22:02:39
dumle? xD jezuu jak ja dawno tych cukierków nie jadłem chyba z 8 latxD już czuję ich smak
Czerwony jak cegłaalbo wino bądź jak kto woli komuna, a dla wybrednych jak burak
Biegasz powiadasz xD ja potrzebuję 1700zł na bas dorzucisz się?
Ibanez BTB- bardzo porządny sprzęt, także jest w co inwestować:D
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    15.10.2007 @21:58:03
Sasasaco taka cisza?;>
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    14.10.2007 @11:03:39
Czerwone? hehe przyjemnie xD rodem z...a nieważneHmm imprezka powiadasz też bym poszedł ale słaby jestem jak suchy liść tj. chory jestemale dzisiaj idę na koncert sasasaTony Royster Jr. ajajaj
A i nie pisz po hiszpańsku bo i tak nie rozumiem xD znam tylko Buenos Dias xD
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~dzejbi    14.10.2007 @10:11:41
dzieki, zapraszam do reszty galerii
_______
pół żartem pół jadzia
~wojtek1902    13.10.2007 @17:10:36
Buenos dias seniorita jak tam weekend mija?
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    08.10.2007 @18:51:56
Haha chłopiec od brudnej roboty xD ano dobry sposób4,95zł i jest humor
Dobra ja lecę czytać "Dziady" xD
Miłego wieczorku i jutrzejszego dnia
Papa
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt