Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aikko | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna Plich adresTomaszów Mazowiecki zarejestrowany30.05.2006 @14:53:31 ostatnio na stronie11.05.2015 @21:15:14

"Dosyć rozpaczy, dosyć przekleństw, podnieście wyżej głowy, podnieście w górę ręce. Przed nami wielka przestrzeń". Daab


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6836235
digarty17 komentarze327 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wojtek1902    20.11.2007 @16:45:34
no to zapraszam na skype w celu pogadania...
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~gsowa    20.11.2007 @15:02:45
dzieki
~wojtek1902    19.11.2007 @17:29:52
nic nie ma
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~RobertS    17.11.2007 @23:50:47
Witaj, dziekuje za odwiedziny i ocene Pozdrawiam serdecznie, zyczac milej niedzieli !!!
P.S. odwdziecze sie
_______
moja fotogaleria - zapraszam serdecznie: http://www.roberts-art.pl
~Khannah    14.11.2007 @17:40:31
A tylko jakiś Widzewiak by coś powiedział... Dziękuję serdecznie
_______
Chodź, chodź ze mną do łóżka!
Bez ambicji, grzechów, wstydu i lęku!
-audreyL    14.11.2007 @16:01:32
dzieki
~Untouchable92    14.11.2007 @15:51:41
ooo Witam ^^,
_______


~mandi    14.11.2007 @15:33:21
dziekowac
_______
*outside of ordinary*
~headless    13.11.2007 @15:50:04


_______
życie jest piękne.
~gelonick    05.11.2007 @18:43:44
elou
Prawdopodobnie byliśmy na tym samym koncerto Acid'ów.
Zdrówka!
~elmuDa    02.11.2007 @15:11:41
co mnie to obchodzi..??
wrzucaj prace na poziomie tej galerii, a nie swoich możliwości trzynastoletnich.
ja mam w galerii prace które rysowałam mając 15, a nie wymagam od nikogo patrzenia pod pryzmatem mojego wieku.
pozdrkupa.
~wojtek1902    02.11.2007 @13:22:43
żadna mucha^^
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~headless    01.11.2007 @19:56:12
bez przesady
_______
życie jest piękne.
~Blackenblack    31.10.2007 @00:06:19
Hmmm ... Pogłówkuj :P
_______
http://blackenblack.digart.pl/digarty Żyj...i...miej...checę...z...życia..."Dzieciaku"... ...nic...więcej......
http://blackenblack.digart.pl/digarty I comment yours, be cool & comment mine... Tak..
~WolverineX    29.10.2007 @17:52:50
dzięki za odwiedziny ! pozdrawiam serdecznie
~wojtek1902    27.10.2007 @13:05:47
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    24.10.2007 @16:18:55
wojtek-1902
:D
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    24.10.2007 @15:50:39
Ty no skypa mam:D
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~wojtek1902    24.10.2007 @15:07:27
no to ja sobie też skypa zamontuje i konwersation xD
a ekscesy ekscesami ważne jest to, że teraz jest git
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~headless    24.10.2007 @13:47:59
bardzo mnie miło
_______
życie jest piękne.
~wojtek1902    23.10.2007 @18:32:16
Co za dużo to nie zdrowoxD
Doszła Ci PW?
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
~nopasaran    23.10.2007 @15:12:02
tak takkk xP
hee

[nie ma to jak inteligentny komentarz ]
ostatnio edytowane: 2007-10-23 15:12:28
_______
mam nowy plan! no pasaran!!
~kali187    23.10.2007 @13:33:11
Dzieki za tłumacznie
~kali187    23.10.2007 @07:46:45
Dzięki za komentarz w sprawie kaczek
Ale przyznam, że potrzebuję translacji
~wojtek1902    22.10.2007 @21:01:15
Kobiece marzeniaa to sprawa nie na forum publicznexD w wolnej chwili zapraszam na gg xD
_______
No Bass No Fun!!!-> Innocence!!! http://www.myspace.com/innocencepl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt